zaterdag 12 december 2009

USA-Australië 8-8

Vanavond de wedstrijd USA-Australië gefloten. Het was koud en nat weer, de regen kwam met bakken uit de hemel, maar het was een leuke wedstrijd. De strijd ging gelijk op en de eindstand was er naar 8-8.
Nederland speelde ook gelijk tegen Canada. Ook een leuke wedstrijd en ze speelden goed vandaag. Morgen worden de laatste wedstrijden gspeeld en ik fluit Australië tegen Rusland. Bij winst van Australië zijn zij toernooiwinnaar.
vnavond was ook het officieel diner in Hotel Hayat. Erg leuk was het, te meer daar er een Amerikaas basketbalspeelster een verhaal hiels. Zij heeft 4 keer goud gewonnen op de spelen en vertelde dat sporters ieder jaar hun doel moeten stellen op korte en lange termijn en daarop hun leven moeten afstemmen. Inspirerend. Met een glaasje i de bar van ons otel hebben we de dag afgesloten. Ik ben 's avonds erg moe. Komt waarschijnlijk door het tijdverschil, want thuis ben ik niet naar bed te krijgen en hier taai ik als eerste af. Ik verheug me op de dag van morgen.

1 opmerking:

Unknown zei

Hé lief jarig broertje, van harte gefeliciteerd vanuit Houten! Hier ben je pas over een uurtje of vier jarig maar daar is het feest al in volle gang, begreep ik..
Je bent nog lekker piepjong, 51 is erg leuk en ik kan het weten!
Goede reis terug, vlieg voorzichtig!

kusje van zusje