dinsdag 12 augustus 2008

Eerste wedstrijd goed verlopen!

Foto is gemaakt door mijn collega uit Polen, Koryzna.

Gelukkig ging het goed vanmiddag. Het was een stevige wedstrijd die verdiend door de Kroaten werd gewonnen. Ik floot voor het eerst met mijn Canadese collega Turcotte, maar de samenwerking was goed. Veel persoonlijke fouten (30 geloof ik!) en ik heb een gele kaart aan de Kroatische coach Rudic gegeven en een rode kaart aan zijn assistent. De wedstrijd werd uitgebreid na gesproken met de delegate Bill Frady (Amerika). Morgen fluit ik niet, want dan spelen de dames weer en dan blijven er maar 2 mogelijke wedstrijden over, kleine kans dus en die kans is voorbij! Kan ik lekker naar Nederland kijken.
Even een bericht voor de 'familie'. Ik heb mijn Chinese nummer na de wedstrijd opgewaardeerd en daarna geen smsjes meer ontvangen. Ik denk dat ik iets fout heb gedaan, want ik kan ze wel versturen, niet ontvangen. Tot nader orde maar mijn gewone nummer gebruiken voor het zenden van sms!
Vanavond schrijf ik nog een stukje, want ik ga nu eten en naar het HHH. Collega's van de KNZB zijn daar, erg leuk die te ontmoeten.

5 opmerkingen:

Freek zei

Ik heb via de site van de NOS de wedstrijd gedeeltelijk kunnen volgen. Er vielen inderdaad heel wat P's en ook nog een paar UMV volgens mij. Maar de wedstrijd was volgens mij goed onder controle.

Klasse Hans!

Anoniem zei

Hans wij volgen je blog ook met meer dan normale interesse, missen je wel maar wensen je nog een fijne tijd in beijing!

Pierre en de rest

Anoniem zei

Hoi Hans,

Gefeliciteerd met je eerste wedstrijd, en dan gelijk zo'n topper!

Blijf uiteraard met speciale intresse je optredens op de spelen volgen.

Succes!

Erwin

Anoniem zei

Beste Hans,
was een mooie wedstrijd om te kijken. Via het internet was het goed te volgen.
Je zag er goed uit met je "nieuwe looks"
Zijn die Kroaten wel gecontroleerd op doping?
Sinds Malága zijn er opvallend veel snorren bij gekomen in de Kroatische ploeg.
Ik ben benieuwd welke wedstrijd je volgende wordt, Hongarije - Spanje?

Succes,

Arjan Benschop

Anoniem zei

Hee lieverd!

Alles goed? Met mij en de rest wel hoor! Vermaak je je een beetje in Beijing? Hoop het! Ik zal je zoals je vroeg wel een sms sturen naar je eigen mobiel.. Heb je trouwens die videomailtjes ontvangen van Joost en van mij? Ik had je wedstrijd helaas niet gezien.. Ik hoorde vanmiddag van Mike (havekotte) dat je wedstrijd te volgen was op nos.nl,, maar daar kwamen wij net te laat achter... Ik krijg van iedereen te horen dat je goed gefloten had, dus er zit hier een hele trotse zoon! Haha, heel veel kusjes van ons en we houden van je. Ik mis je!

xxx hvj!<3 Thijs
kusjes ook dus van Mama, Joost en Suzanne.