zondag 10 augustus 2008

Ik nog geen wedstrijd vandaag ...

Het is jammer, maar mijn wedstrijd vandaag gaat niet doot. De wedstrijd wel, maar ik fluit niet. Na mijn etenje gisterenavond heb ik iets verkeerds gegeten en een slechte nacht gehad. Vanochtend heb ik daar met Lonzi (de big boss van het waterpolo) tijdens het ontbijt over gesproken en met hem besloten vandaag geen risico te nemen en niet te fluiten. Ik sta in ieder geval voor morgen ingedeeld (wedstrijd weet ik nu nog niet) bij de heren.
Op het moment van schrijven (plaatselijk 12 uur) voel ik mij weer prima, maar geen risico nemen is natuurlijk voor mij en de spelers het beste. Ik heb er al het vertrouwen in morgen ok te zijn. Daar werk ik nu naar toe. Leter vandaag zal ik vertellen welke wedstrijd ik ga fluiten. Wordt vervolgd.
In ieder geval zal het eten mij nu niet lastig vallen, want om 18 uur ben ik uitgenodigd voor een dinerbuffet in het HHH met de Nederlandse regering. Dat zal wel goed zijn!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Hans,

Jammer, maar je hetbt gelijk.

ik wens je het beste en veel plezier vanavond in het HHH.

Groet,
Henk Smit

Anoniem zei

Hoi Hans,
Sterkte en niet te veel eten.
Groeten aan JP
Succes met je wedstrijd morgen.

Groeten uit een zonnig Frankrijk

Wendy zei

Hee Hans,

Wat jammer nou! We hadden ons verheugd misschien een glimp van je optreden op te vangen. Een collega opperde dat het misschien verstandig is je aan te sluiten bij Dennis van der Geest, die heeft zijn eigen conimex maaltijden bij zich!

In ieder geval veel succes morgen!

Groet,
Wendy

Anoniem zei

Hee Hans,

Succes!!!! Ben beniewd straks op de bureaupresentatie met al het film en fotomateriaal

Vooral ook veel genieten.

Groet

Marcel de Visser

Anoniem zei

Hallo Hans,

Zo zie je maar weer dat de hollandse kost niet verkeerd is. Ik weet uit ervaring dat je na 4 weken kip wel weer eens een Hutspot met klapstuk wilt hebben.
Anders even een tabletje tegen "durchfall" en de volgende dag ben je weer boven jan.

Succes.

Roy Brüggemann.

PS.
Leuke reportages maak je. Ik denk dat ManMeer er binnekort wel een redactie-lid bij heeft.

Anoniem zei

Aangewezen voor de herenwedstrijd Serbia - Croatia, een stevige pot. Succes Hans.

Henk Smit

Anoniem zei

Hoi Hans, Jammer en een wijs besluit. Succes bij de volgende wedstrijd. Ik begrijp dat je op 5 sep bij KSC NH komt vertellen over je ervaringen. Leuk! Tot die tijd veel succes en ook heel veel plezier!

Anoniem zei

Hoi Hans,

SCHIJT of scheids: that's the question. Voorzichtigheid is de KURK tot succes.

geluk,