zaterdag 23 augustus 2008

Toernooi zit er op.

Het toernooi voor mij zit er op. Ik had nog wel stiekum gehoopt op nog een wedstrijd, ook omdat ik in eerste instantie op de kleine finale dames stond, maar het is niet zo. Margeta en Tulga fluiten de kleine finale Montenegro tegen Servië en de finale wordt geleid door Brugljan en Turgotte. Het is niet anders en ik ga morgen lekker kijken!
Vijf heren wedstrijden heb ik mogen fluiten:
Servië-Kroatië 8-11
Australië-Canada 8-5
Australië-Hongarije 12-13
Servië-Italië 12-13
Kwartfinale: Spanje-Servië 5-9
Toch geen onnaardig lijstje!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Hans,


Geweldig die verhalen van je. Ik heb ervan genoten. Voor een waterpololiefhebber kunnen de Spelen al niet meer stuk. Laat staan als je het van zo dichtbij meemaakt. Super!!

Geniet van de laatste dag. Goede reis en tot op het gala van 26 september.


Groeten,

Marcel Tabbers

Freek zei

Helaas! Maar goed dat je gewoon gaat kijken!

Anoniem zei

Hoi Hans, een beetje laat en toevallig ontdekte ik je blog. Ik was aan het kijken wanneer de Nederlandse competitie start. Leuk hoor en wat een geweldige prestatie. Zal je ook een e-mail proberen te schrijven.

adriaan@ligtenberg.com