dinsdag 19 augustus 2008

Twee keer fantastisch!

Wat een buitengewone mooie belevenis vandaag. De dames winnen de halve finale van topland Hongarije. Het was een super wedstrijd die verliep zoals die moest verlopen. Scoren en afstand nemen en die behouden. Het team toont veerkracht, geduld en fitheid! Amerika is een zeer sterke tegenstander, maar je weet het in sport maar nooit. Scoren kunnen we en de verdediging zit goed in elkaar. De wedstrijd tegen Amerika zal heel bijzonder worden. Twee landen die het waterpolo kunnen spelen zoals het gespeeld moet worden. Ik ben erg blij voor de dames en de staf. We gaan in ieder geval een historische wedstrijd meemaken. Eigenlijk hebben we niets meer te verliezen en kunnen daarom vrijuit spelen. Ons land ligt aan hun voeten, misschien volgt de wereld ook nog! Misschien later meer hier over.

Na de ontmoeting met onze toppers liep ik terug naar het hotel en dacht na over mijn volgende wedstrijd. Komt er nog één, of vonden de heren het genoeg zo. De collega's doen het in mijn ogen erg goed en wie ben ik in dat geheel. Het lijstje werd net opgehangen toen ik binnenwandelde, net als iedereen, snel kijken dus. Je begint zo'n lijst van boven af aan af te speuren en ik zag mijn naam eindelijk bij de laatste wedstrijd! Heerlijk. Spanje tegen Servië, kwart finale en niet de minste. Ik ben er erg gelukkig mee. Ik kies er voor een rustige avond te nemen en goed te slapen. Een mooie wedstrijd krijgen is één, hem goed fluiten is twee. We zullen zien, tot later.

10 opmerkingen:

Joey zei

Top dat je nog een wedstrijd mag fluiten!

De dames hebben echt super gespeeld vanmorgen - een heerlijk spannende wedstrijd om naar te kijken.

Veel succes morgen!

Anoniem zei

Hans, dat de dames TOP zijn is echt TOP.
Maar jij hoort daar ook bij, nog een wedstrijd en niet de minste.

Hans succes en ik duim, met velen voor je voor de finale.

Groeten uut knoal.

Henk Smit

Anoniem zei

He Topper,

De dames presteren fantastisch, maar we zijn ook ape-trots op jou!
Je doet het fantastisch!

Veel succes met je kwartfinale en op naar de halve!!

Groeten, Nicole Hoogwerf

Unknown zei

He Magere,
Ben net terug van vakantie en heb dus nu al je stukjes in een adem gelezen. In een woord geweldig. Fantastisch dat je aan dit spectacel mag meewerken en beleven.

Groet,

Mace

Anoniem zei

Hoi Hans,
Echt een historisch moment voor waterpoloNEDERLAND. Een finale voor de dames. Het maakt jouw prestatie ook in historisch perspectief alleen maar mooier.
Later zef je tegen je kleinkinderen: ik floot op de spelen toen Nederland GOUD won!!!!

je bent een grootse Snip!!!

dick

Anoniem zei

Hans,

Gefeliciteerd met weer een "kraker".

Groet,

Erwin

Anoniem zei

Hans, Afgelopen zondag (ZEPTA toernooi) hebben we de nagelbijtende wedstrijd tegen Italië met honderden bekeken op een groot scherm. Vandaag wederom een bleodstollende wedstrijd en door naar de finale. Wie had dat durven dromen . . . Wat een geweldige wedstrijden en prestaties zijn neergezet. Dat geldt voor de meiden en voor jou, want jij krijgt ook een kraker te fluiten. Veel succes en misschien nog een finalewedstrijd? Geniet ervan! De felicitaties aan de meiden en begeleiders. Groet, Bert h.

Anoniem zei

Ha Hans Wat fijn dat je morgen weer een wedstrijd fluit, ikweet dat je dat graag wil. Vanmorgen ook gekeken naar de tv ,wat spannend !Ik leef erg mee met je .Veel succes morgen .
Lieve groet Je Moeder .

Freek zei

Gewelidg voor jou dat je een kwartfinale mag fluiten. Nu hopen dat het een opstap is naar meer!

Anoniem zei

topprestaties van de dames en topprestaties van Hans Klopper. kwartfinale, geweldig! groeten, Eelco